FAQ

PRZEWODNIK PO TWOIM KONCIE

  1. Do kogo skierowana jest platforma?
    Platforma e-tim.pl przeznaczona jest dla klientów posiadających zezwolenie na detaliczną sprzedaż alkoholu.  
     
  2. Co zyskam korzystając z platformy?
    Portal sprzedaży online e-tim.pl to nowoczesna platforma zakupowa, która pozwala użytkownikowi na szybkie i wygodne składanie zamówień. To również źródło wiedzy na temat aktualnych promocji i specjalnych ofert cenowych. Zalogowani klienci korzystając z platformy, jako pierwsi uzyskują dostęp do spersonalizowanych pakietów, informacji o nowościach i ich dostępności, a także akcjach wspierających sprzedaż. e-tim.pl to intuicyjny portal zakupowy, który pozwala zaoszczędzić czas i rozwijać biznes.
     
  3. Jak zalogować się na platformę?
    Proces zalogowania na platformę składa się z kilku kroków: 
    Krok 1: wpisz w przeglądarce adres: www.e-tim.pl
    Krok 2: w polu LOGIN wpisz podany przez opiekuna handlowego adres e-mail 
    Krok 3: Wprowadź HASŁO 
    Krok 4: ZALOGUJ SIĘ  
     
  4. Jak mogę odzyskać swoje hasło?
    Celem odzyskania hasła należy wypełnić formularz odzyskiwania hasła. W razie dalszych problemów prosimy o kontakt z opiekunem handlowym.  
     
  5. Mam zablokowane konto. Jak je odblokować?
    Jeśli Twoje konto jest zablokowane skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym.
     
  6. Mam nieaktualną koncesję. Czy mogę dokonać zakupów?
    Nie ma możliwości złożenia zamówienia, jeśli koncesja wygasła. Przy próbie złożenia zamówienia konto zostanie zablokowane.  
     
  7. Jak zaktualizować dane teleadresowe?
    Aktualizacja danych teleadresowych jest możliwe tylko za pośrednictwem opiekuna handlowego. Celem dokonania zmian należy skontaktować się z przedstawicielem handlowym TiM S.A. 
     
  8. Gdzie znajdę kontakt do opiekuna?
    Kontakt do opiekuna handlowego znajduje się w Strefie Klienta.
     
  9. Czy moje dane osobowe są chronione?
    Dane osobowe użytkowników portalu są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Prosimy o zapoznanie się z polityką prywatności Platformy

PŁATNOŚCI

  1. Czy klient korzystając z platformy ma możliwość ustalania różnych terminów płatności?
    Nie, klienta składającego zamówienie za pośrednictwem platformy obowiązuje forma płatności wskazana w umowie współpracy.  
     
  2. Jakie są dostępne formy płatności?
    Płatność przelewem na konto bankowe wskazane w umowie.  

REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWY

  1. Czy poprzez platformę można wgrywać gotowe zamówienia – plik Excel – czy klient może załadować od razu całe zamówienie?
    Tak, portal daje możliwość generowania wzorcowych zamówień w formacie Excel i importowania ich bezpośrednio na platformę.
     
  2. Jakie jest minimum zakupowe?
    Minimum zakupowe to 20 butelek – patrz zasady dostawy.
    Reklamacje i uwagi należy składać przez formularz reklamacyjny zamieszczony na portalu. 
     
  3. Czy jest kwota minimalna do złożenia zamówienia?
    Na platformie e-tim.pl nie ma minimum kwotowego do zamówienia. Składając zamówienie klienta obowiązuje minimum logistyczne – 20 butelek.
     
  4. Czy na platformie można wybrać datę dostawy?
    Nie, termin dostawy wynika z procesu logistycznego. Zamówiony towar jest dostarczony do klienta w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
     
  5. Czy ponoszę koszty za dostarczenie zamówienia?
    Klient nie ponosi opłaty za transport, jeśli zamówienie zostało złożone zgodnie z regulaminem portalu.
     
  6. Podałem przy zamówieniu błędny adres, czy mogę go zmienić?
    Zmiana adresu nie jest możliwa online. Celem dokonania modyfikacji skontaktuj się z opiekunem handlowym.
     
  7. Jak sprawdzę status zamówienia?
    Statusy zamówień dostępne są po zalogowaniu w sekcji “Historia zamówień na www.e-tim.pl
     
  8. Jak spakowane będzie moje zamówienie?
    Zamówienia do 80 butelek zapakowane będą w kartony z przekładkami. Większe ilości pojadą do klienta na półpalecie lub palecie jednorazowej zabezpieczone folią stretch. Każda przesyłka zostanie również owinięta firmową taśmą TiM.

REKLAMACJE:

  1. Jak złożyć reklamację?
    Celem złożenia reklamacji należy zalogować się na swoje konto w portalu, a następnie wybrać zakładkę "Lista zgłoszeń reklamacyjnych".