Zasady dostawy

Zamówienia na sztuki:

  • towar jest wysyłany w paczkach 20-butelkowych i ich wielokrotności
  • minimum ilościowe do zamówienia wynosi 20 szt.
  • do zamówienia wliczane są butelki gratisowe
  • dostawa jest realizowana w dni robocze do 72 godzin od momentu złożenia zamówienia
  • dostawa jest realizowana przez spedycję FEDEX

Zamówienia paletowe:

  • ilości od 90 do 600 szt. są wysyłane na paletach
  • dostawa od 90 do 199 butelek jest realizowana na ½ palety EURO
  • dostawa od 200 do 600 butelek jest realizowana na palecie EURO
  • dostawa jest realizowana w dni robocze do 72 godzin od momentu złożenia zamówienia
  • dostawa na paletach jest realizowana przez przewoźników: Raben, Schenker, FM

*TiM S.A. zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości butelek wskazanych w zamówieniu, jeśli znajdą się w nim produkty, w niestandardowych opakowaniach, np. wina musujące czy też towary w butelkach o pojemności 1-1,5L. Waga paczki z zamówieniem na sztuki nie może przekraczać 30 kg

Zasady postępowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki

  • każda paczka, która wyjeżdża z TiM S.A. jest starannie zabezpieczona na czas realizacji dostawy, jednakże z przyczyn niezależnych zamówiony towar może ulec uszkodzeniu
  • przesyłka nadana przez firmę TiM S.A. jest zawsze oklejona taśmą firmową. W przypadku stwierdzenia braku taśmy i/lub zauważeniu wycieku płynu, zagniecenia lub innej formy uszkodzenia należy odmówić jej przyjęcia, jednocześnie zgłaszając tę sytuację na platformie. Inną możliwością jest spisanie z Kurierem protokołu szkody i zgłoszenie incydentu na platformie (załączając protokół)
  • jeśli przesyłka zostanie odebrana, a nieprawidłowość czy też niezgodność zostanie zauważona po odjeździe Kuriera, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt na platformie. Firma po otrzymaniu zgłoszenia wyśle komunikat z informacją o dalszych krokach i procedurze
  • w wyniku przeprowadzenia procedury reklamacyjnej, po zgłoszeniu na platformie, podjęte zostaną stosowne działania naprawcze.